Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za mych mladych let bylo pro tento vyznam pouzivano ceske slovo cinovnik-cinovnice. Kdeze ty lonske snehy jsou.

0 0
možnosti

Paní učitelka se ptá dětí, kde pracuje tatínek....

"Můj tatínek je lékař, pomáhá lidem," povídá Baruška

"To je moc hezké," říká paní učitelka. "A co ty, Pavlíčku?"

"Můj tatínek pracuje na úřadě."

"Ano, i to je důležitá práce. A co ty ,Pepíčku?"

"Můj tatínek tančí nahý v gay baru u tyče," povídá Pepíček.

Učitelka se na chvilku zarazí, ale pak povídá: "No, i to je druh zaměstnání."

Po hodině si vezme Pepíčka do kabinetu a ptá se ho, jestli opravdu jeho tatínek vykonává tuto práci.

"Ale ne, paní učitelko. Tatínek je aktivista, ale my se za to celá rodina stydíme....."

13 0
možnosti

J78a14n 76H36a87r36v52a21n

17. 7. 2019 10:32

Já jsem to dosud vnímal tak, že ti "správně aktivní" byli aktivisté a ti špatně aktivní extrémisté :-/

17 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS